Over SAU

Financiële tombstones , awards of gifts? We geven vorm aan uw wensen!

Lees verder

Welkom bij Strijbosch Acrylics Unlimited | Amsterdam! Ons gemotiveerde team staat klaar om u bij elke bestelling te helpen. Of het nu gaat om een Tombstone, een Award, een gift of wat u ook wenst, wij staan klaar om u te helpen. Met 25 jaar ervaring en met sales en productie capaciteiten in Nederland, Engeland en Duitsland kunnen wij u altijd van dienst zijn. Dus waarom nog wachten? Probeer ons uit en weet hoe het voelt om weer klant te zijn.

click + drag to rotate

Wie is Strijbosch Acrylics Unlimited | Amsterdam (SAU)

Strijbosch Acrylics Unlimited | Amsterdam (SAU) is in 1989 opgericht door Rogier Strijbosch. Na zijn studie aan de Rietveld Academy, waar hij Cum Laude is afgestudeerd, besloot hij voor zich zelf te beginnen met het verwerken van acryl en met name tombstones en deurduwers. Destijds werden de tombstones door de Amerikaanse Banken geïntroduceerd in Nederland ook wel Dealtoys genoemd. Zodoende werd SAU de eerste Tombstone producent in Nederland.

Echter er is veel veranderd in die 25 jaar. SAU maakt al lang niet meer alleen maar tombstones, we staan inmiddels ook bekend om onze Crystallijn, onze corporate gifts, tafelpresentaties, sleutelhangers en wat al niet meer is…

Onze uitdaging

Ons toegewijde team is getraind om vanuit korte introducties een nieuw project te starten Wij werken in teams aan uw project dus staan er altijd 2 teamleden klaar die van uw project op de hoogte zijn. Uw accountmanager zal samen met de ontwerp afdeling proberen om de ontwerpen te koppelen aan uw ideeën. Hun ultieme uitdaging is om de perfecte match tussen aanvraag en design te vinden, dus om te zorgen voor een tevreden klant.

Onze producten

Ofschoon onze naam anders zou zeggen maken wij al lang niet meer alleen maar producten van Acryl. We gebruiken voor onze designs, crystal, glas, hout, steen en meer. Ook maken we veel meer dan alleen maar tombstones. Wat dacht u van displays, computer standaards, sleutelhangers, spiegels, tafelpresentaties noem maar op. Kijk maar op de website om een idee hiervan te krijgen.

Split Invoice
Artwork
Artwork
Split Invoice

Aan de slag met een aanvraag!

Stap 1, uw aanvraag

Bij uw aanvraag zou het fijn zijn indien u de volgende informatie meestuurt:

  1. De dealinformatie; als u deze volledig voorhanden heeft kunnen wij hiermee aan de slag
  2. Wat zijn de wensen van het dealteam, willen ze hout, crystal, groot, klein? Het is handig deze informatie al te hebben zodat we snel het gewenste product kunnen maken
  3. Hoeveel stuks wilt u maken. Bij het vaststellen van een stuksprijs is het weten van het aantal benodigde tombstones/awards belangrijk. Immers kosten die gemaakt worden worden verdeeld over het aantal stuks.
  4. Voor welke levertijd wilt u de bestelling plaatsen. Wij kunnen sommige producten binnen een paar dagen af hebben, andere hebben gewoon een langere doorloop tijd.
  5. Uw budget; weet u uw budget? Deel deze informatie met ons zodat we binnne het gewenste budget kunnen ontwerpen.

Stap 2, het maken van designs

Direct na de “intake” van fase 1 gaan we voor u aan de slag met het ontwerpen. Uw aanvraag zal door een team behandeld worden waarin uw contactpersoon en designers deel vanuit maken. We maken dan 2 a 3 designs om een richting te bepalen. Vaak zitten we direct goed qua model maar als dit niet zo is VERTEL HET ONS! Dan maken we gewoon andere designs. In deze fase kunnen wij u ook een prijsopgave verstrekken.

Stap 3, het selecteren van designs

U heeft de eerste selectie gemaakt maar wellicht liggen er meer schetsen op tafel. Vind u een andere richting mooier, of heeft u een beter ontwerp gezien? Vertel het ons en wij zullen voor u nieuwe designs tekenen.

Stap 4, het bestellen

Als er een keuze is gemaakt lopen wij nogmaals, met u, het design na. Als alles goed is en het artwork gereed is voor het produceren, sturen wij u een orderbevestiging per pdf met daarin de offerte ter ondertekening en het gekozen design. Dit is de laatste fase waarin u nog iets kunt wijzigen in het design. Na ondertekening van de PDF beginnen wij direct met het productieproces.

Mocht u de kosten willen delen met een andere partij, SPLIT INVOICING, kunt u dit formulier van de site downloaden of aanvragen per mail. Het verdelen van de factuur(kosten) kost u slecht € 7.50 per gekozen design.

Stap 5, productie en levering

Wij produceren in de EU binnen de met u afgesproken tijden. De levertijden kunnen afhangen van het soort materiaal, de complexiteit van het design of van een product dat wij extern moeten laten bewerken. Levertijden kunnen varieren van 1 dag tot ca 3-4 weken. Wij hebben een betrouwbare partij gekozen voor het bezorgen van uw bestellingen, namelijk UPS. Uw goederen worden vaak al binnen 24 uur nadat ze gereed zijn voor verzending geleverd.

Stap 6, de betaling

Als de levering de deur uit is gaat uw dossier naar de afdeling facturatie. Pas dan ontvangt u, of als u heeft gekozen voor een split invoicing ook de andere partijen, een rekening.

Sports Tombstone

Back to Top