Copyright

Copyright/Aansprakelijkheid

Ondanks het constante onderhoud aan de ontwikkeling en samenstelling van deze site, kan het voorkomen dat bepaalde informatie onvolledig of onjuist is. Uiteraard proberen wij de voor jou inzichtelijke informatie  zo volledig mogelijk te maken en te houden. Eventuele wijzigingen aan de informatie kunnen te allen tijde worden doorgevoerd, ook zonder voorafgaande kennisgeving.

Aansprakelijkheid

Wij sluiten alle aansprakelijkheid uit voor schade, direct of indirect, van welke aard dan ook, die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van onze site en/of de informatie, of met de tijdelijke onmogelijkheid om deze site te raadplagen. Daarnaast zijn wij niet aansprakelijk voor schade, direct of indirect, die het gevolg is van het gebruik van informatie die door middel van de site verkregen is.

Intellectueel eigendomsrecht

Alle intellectuele eigendomsrechten betreffende de website behoren SAU | Amsterdam toe en/of diegene van wie SAU | Amsterdam een licentie heeft verkregen. Hieronder vallen onder meer de rechten met betrekking tot de designs, teksten, beelden en geluiden. Het is derhalve niet toegestaan om zonder toestemming van SAU | Amsterdam de op de website vermelde informatie openbaar te maken, te vermenigvuldigen en/of te bewerken.

Copyright

Niets uit deze publicatie mag verveelvoudigd en/of vermenigvuldigd worden door middel van druk, fotokopie, microfilm, diverse digitale technieken, internet, CD-ROM of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van SAU.

Split Invoice
Artwork
Artwork
Split Invoice

Aan de slag met een aanvraag!

Stap 1, uw aanvraag

Bij uw aanvraag zou het fijn zijn indien u de volgende informatie meestuurt:

  1. De dealinformatie; als u deze volledig voorhanden heeft kunnen wij hiermee aan de slag
  2. Wat zijn de wensen van het dealteam, willen ze hout, crystal, groot, klein? Het is handig deze informatie al te hebben zodat we snel het gewenste product kunnen maken
  3. Hoeveel stuks wilt u maken. Bij het vaststellen van een stuksprijs is het weten van het aantal benodigde tombstones/awards belangrijk. Immers kosten die gemaakt worden worden verdeeld over het aantal stuks.
  4. Voor welke levertijd wilt u de bestelling plaatsen. Wij kunnen sommige producten binnen een paar dagen af hebben, andere hebben gewoon een langere doorloop tijd.
  5. Uw budget; weet u uw budget? Deel deze informatie met ons zodat we binnne het gewenste budget kunnen ontwerpen.

Stap 2, het maken van designs

Direct na de “intake” van fase 1 gaan we voor u aan de slag met het ontwerpen. Uw aanvraag zal door een team behandeld worden waarin uw contactpersoon en designers deel vanuit maken. We maken dan 2 a 3 designs om een richting te bepalen. Vaak zitten we direct goed qua model maar als dit niet zo is VERTEL HET ONS! Dan maken we gewoon andere designs. In deze fase kunnen wij u ook een prijsopgave verstrekken.

Stap 3, het selecteren van designs

U heeft de eerste selectie gemaakt maar wellicht liggen er meer schetsen op tafel. Vind u een andere richting mooier, of heeft u een beter ontwerp gezien? Vertel het ons en wij zullen voor u nieuwe designs tekenen.

Stap 4, het bestellen

Als er een keuze is gemaakt lopen wij nogmaals, met u, het design na. Als alles goed is en het artwork gereed is voor het produceren, sturen wij u een orderbevestiging per pdf met daarin de offerte ter ondertekening en het gekozen design. Dit is de laatste fase waarin u nog iets kunt wijzigen in het design. Na ondertekening van de PDF beginnen wij direct met het productieproces.

Mocht u de kosten willen delen met een andere partij, SPLIT INVOICING, kunt u dit formulier van de site downloaden of aanvragen per mail. Het verdelen van de factuur(kosten) kost u slecht € 7.50 per gekozen design.

Stap 5, productie en levering

Wij produceren in de EU binnen de met u afgesproken tijden. De levertijden kunnen afhangen van het soort materiaal, de complexiteit van het design of van een product dat wij extern moeten laten bewerken. Levertijden kunnen varieren van 1 dag tot ca 3-4 weken. Wij hebben een betrouwbare partij gekozen voor het bezorgen van uw bestellingen, namelijk UPS. Uw goederen worden vaak al binnen 24 uur nadat ze gereed zijn voor verzending geleverd.

Stap 6, de betaling

Als de levering de deur uit is gaat uw dossier naar de afdeling facturatie. Pas dan ontvangt u, of als u heeft gekozen voor een split invoicing ook de andere partijen, een rekening.

Sports Tombstones

Back to Top