Financiële tombstones, awards of gifts? We geven vorm aan uw wensen!

Lees meer

Welkom bij Strijbosch Acrylics Unlimited | Amsterdam! Ons gemotiveerde team staat klaar om u bij elke bestelling te helpen. Of het nu gaat om een Tombstone, een Award, een gift of wat u ook wenst, wij staan klaar om u te helpen. Met 25 jaar ervaring en met sales en productie capaciteiten in Nederland, Engeland en Duitsland kunnen wij u altijd van dienst zijn. Dus waarom nog wachten? Probeer ons uit en weet hoe het voelt om weer klant te zijn.

LET’S START

Aan de slag met een aanvraag!

Bij uw aanvraag zou het fijn zijn indien u de volgende informatie meestuurt:

  1. De dealinformatie; als u deze volledig voorhanden heeft kunnen wij hiermee aan de slag
  2. Wat zijn de wensen van het dealteam, willen ze hout, crystal, groot, klein? Het is handig deze informatie al te hebben zodat we snel het gewenste product kunnen maken
  3. Hoeveel stuks wilt u maken. Bij het vaststellen van een stuksprijs is het weten van het aantal benodigde tombstones/awards belangrijk. Immers kosten die gemaakt worden worden verdeeld over het aantal stuks.
  4. Voor welke levertijd wilt u de bestelling plaatsen. Wij kunnen sommige producten binnen een paar dagen af hebben, andere hebben gewoon een langere doorloop tijd.
  5. Uw budget; weet u uw budget? Deel deze informatie met ons zodat we binnne het gewenste budget kunnen ontwerpen.

Direct na de “intake” van fase 1 gaan we voor u aan de slag met het ontwerpen. Uw aanvraag zal door een team behandeld worden waarin uw contactpersoon en designers deel vanuit maken. We maken dan 2 a 3 designs om een richting te bepalen. Vaak zitten we direct goed qua model maar als dit niet zo is VERTEL HET ONS! Dan maken we gewoon andere designs. In deze fase kunnen wij u ook een prijsopgave verstrekken.

U heeft de eerste selectie gemaakt maar wellicht liggen er meer schetsen op tafel. Vind u een andere richting mooier, of heeft u een beter ontwerp gezien? Vertel het ons en wij zullen voor u nieuwe designs tekenen.

Als er een keuze is gemaakt lopen wij nogmaals, met u, het design na. Als alles goed is en het artwork gereed is voor het produceren, sturen wij u een orderbevestiging per pdf met daarin de offerte ter ondertekening en het gekozen design. Dit is de laatste fase waarin u nog iets kunt wijzigen in het design. Na ondertekening van de PDF beginnen wij direct met het productieproces.

Mocht u de kosten willen delen met een andere partij, SPLIT INVOICING, kunt u dit formulier van de site downloaden of aanvragen per mail. Het verdelen van de factuur(kosten) kost u slecht € 7.50 per gekozen design.

Wij produceren in de EU binnen de met u afgesproken tijden. De levertijden kunnen afhangen van het soort materiaal, de complexiteit van het design of van een product dat wij extern moeten laten bewerken. Levertijden kunnen varieren van 1 dag tot ca 3-4 weken. Wij hebben een betrouwbare partij gekozen voor het bezorgen van uw bestellingen, namelijk UPS. Uw goederen worden vaak al binnen 24 uur nadat ze gereed zijn voor verzending geleverd.

Als de levering de deur uit is gaat uw dossier naar de afdeling facturatie. Pas dan ontvangt u, of als u heeft gekozen voor een split invoicing ook de andere partijen, een rekening.

Onze voordelen

Gemaakt door ons eigen design team

U bestelt direct bij de producent

Via de veilige paypal site

Wij nemen uw werk uit handen

Als de zending naar het buitenland gaat!

U betaald wat wij betalen.

SOCIAL HUB

Ervaringen van onze klanten
SAU op Facebook
SAU op Twitter

DOWNLOADS

Split Invoice
Artwork
Artwork
Split Invoice

Aan de slag met een aanvraag!

Stap 1, uw aanvraag

Bij uw aanvraag zou het fijn zijn indien u de volgende informatie meestuurt:

  1. De dealinformatie; als u deze volledig voorhanden heeft kunnen wij hiermee aan de slag
  2. Wat zijn de wensen van het dealteam, willen ze hout, crystal, groot, klein? Het is handig deze informatie al te hebben zodat we snel het gewenste product kunnen maken
  3. Hoeveel stuks wilt u maken. Bij het vaststellen van een stuksprijs is het weten van het aantal benodigde tombstones/awards belangrijk. Immers kosten die gemaakt worden worden verdeeld over het aantal stuks.
  4. Voor welke levertijd wilt u de bestelling plaatsen. Wij kunnen sommige producten binnen een paar dagen af hebben, andere hebben gewoon een langere doorloop tijd.
  5. Uw budget; weet u uw budget? Deel deze informatie met ons zodat we binnne het gewenste budget kunnen ontwerpen.

Stap 2, het maken van designs

Direct na de “intake” van fase 1 gaan we voor u aan de slag met het ontwerpen. Uw aanvraag zal door een team behandeld worden waarin uw contactpersoon en designers deel vanuit maken. We maken dan 2 a 3 designs om een richting te bepalen. Vaak zitten we direct goed qua model maar als dit niet zo is VERTEL HET ONS! Dan maken we gewoon andere designs. In deze fase kunnen wij u ook een prijsopgave verstrekken.

Stap 3, het selecteren van designs

U heeft de eerste selectie gemaakt maar wellicht liggen er meer schetsen op tafel. Vind u een andere richting mooier, of heeft u een beter ontwerp gezien? Vertel het ons en wij zullen voor u nieuwe designs tekenen.

Stap 4, het bestellen

Als er een keuze is gemaakt lopen wij nogmaals, met u, het design na. Als alles goed is en het artwork gereed is voor het produceren, sturen wij u een orderbevestiging per pdf met daarin de offerte ter ondertekening en het gekozen design. Dit is de laatste fase waarin u nog iets kunt wijzigen in het design. Na ondertekening van de PDF beginnen wij direct met het productieproces.

Mocht u de kosten willen delen met een andere partij, SPLIT INVOICING, kunt u dit formulier van de site downloaden of aanvragen per mail. Het verdelen van de factuur(kosten) kost u slecht € 7.50 per gekozen design.

Stap 5, productie en levering

Wij produceren in de EU binnen de met u afgesproken tijden. De levertijden kunnen afhangen van het soort materiaal, de complexiteit van het design of van een product dat wij extern moeten laten bewerken. Levertijden kunnen varieren van 1 dag tot ca 3-4 weken. Wij hebben een betrouwbare partij gekozen voor het bezorgen van uw bestellingen, namelijk UPS. Uw goederen worden vaak al binnen 24 uur nadat ze gereed zijn voor verzending geleverd.

Stap 6, de betaling

Als de levering de deur uit is gaat uw dossier naar de afdeling facturatie. Pas dan ontvangt u, of als u heeft gekozen voor een split invoicing ook de andere partijen, een rekening.

Nieuwsbrief

Als u zich inschrijft voor onze nieuwsbrief profiteert u van speciale aanbiedingen die alleen gelden voor nieuwsbrief leden. Daarbij wordt u als eerste geïnformeerd over alles wat nieuw is.

3D afbeelding

Sleep met uw muis links en rechts

Back to Top